A3 - Problem Çözme

Eğitimin Amacı

 

A3 Problem Çözme Sistemi, Toyota'da tüm birimlerde ve seviyelerde problem çözme, teklif sunma, planlama ve mevcut durum gözden geçirme için kullanılan standart bir problem çözme formatı, bir düşünce tarzı ve bir prosesidir. A3 Problem Çözme eğitiminin amacı; problemleri en kısa sürede sistematik bir yaklaşımla çözebilen ve bunu görsel araçlarla da destekleyerek herşeyi tek bir A3 sayfasında anltabilen bir ekip oluşmasına katkı sağlamaktır.

 

Eğitimin İçeriği

 

  • Yalın Üretim Araçları
  • A3 Problem Çözme Tekniği
  • Problem Tanımlama
  • A3 Türleri
  • Bilgilendirme A3
  • Gözden Geçirme A3
  • Öneri A3
  • Problem çözme A3
  • Politikaların yayılımı A3
  • Raporlama A3
  • A3 Hazırlama Prensipleri
  • A3 Düşünce Sisteminde Roller

 

Eğitime Kimler Katılmalı?

 

  • Yöneticiler
  • Mühendisler
  • Teknik Personel
  • Süreç Sahipleri
  • Kalite Profesyonelleri, vb.

 

Eğitime Neler Dahil?

 

  • İlgili Tüm Ders Materyalleri
  • Öğle Yemeği ve İçecekler

 

Eğitimin Süresi

 

  • 1 gün
  • Eğitim 09:00 – 17:00 saatleri arasındadır.

 

Eğitimin Değerlendirmesi

 

  • Eğitimin sonunda katılımcılara katılım sertifikası verilecektir.

 

Eğitimin Ücreti

 

  • Birden fazla kişi ile katılım durumunda %10 iskonto uygulanır.
  • 5-20 kişi katılımlı şirket içi eğitimlerde özel fiyat teklifi verilir.