Kaizen Problem Çözme Sistemi

Eğitimin Amacı

 

Kaizen, Japon kültüründe başlı başına en önemli kavramdır ve Japonya ‘nın rekabetteki  başarısının anahtarıdır. Kaizen, üst yönetim, müdürler ve çalışanlar dahil olmak üzere herkesin içerisinde olduğu sürekli iyileştirme felsefesidir. Japon felsefesini batının felsefesinde ayıran en önemli fark, batının yenilikçi, sonuç öncelikli ve sıçramalı iyileştirmeleri hedefleyen düşünce tarzına karşın Japon felsefesi mevcut prosese odaklanıp, küçük küçük ancak sürekli ve sistematik bir şekilde iyileştirmeyi öngörür.

 

Bu eğitim Kaizen hakkında temel bilgileri ve becerileri katılımcılara kazandırarak bunları gerçek örnek uygulamalarla pekiştirmeyi amaçlamaktadır. Ayrıca işletmelerde Kaizen uygulamalarının nasıl başlatıldığı ve nasıl sürdürüldüğü konularında da tamamlayıcı bilgiler aktarılmaktadır.

 

Katılımcılar grup egzersizlerine ve derinlemesine tartışmalara katılarak etkin bir öğrenme süreci yaşayacaklardır.

 

Eğitimin İçeriği

 

  • Kaizen Tanımı ve Prensipleri
  • PUKÖ Döngüsü

 

Eğitime Kimler Katılmalı?

 

  • Yöneticiler
  • Mühendisler
  • Teknik Personel
  • Süreç Sahipleri
  • Kalite Profesyonelleri, vb.

 

 

Eğitime Neler Dahil?

 

  • İlgili Tüm Ders Materyalleri
  • Öğle Yemeği ve İçecekler

 

Eğitimin Süresi

 

  • 1 gün
  • Eğitim 09:00 – 17:00 saatleri arasındadır.

 

Eğitimin Değerlendirmesi

 

  • Eğitimin sonunda katılımcılara katılım sertifikası verilecektir.

 


Eğitimin Ücreti

 

  • Birden fazla kişi ile katılım durumunda %10 iskonto uygulanır.
  • 5-20 kişi katılımlı şirket içi eğitimlerde özel fiyat teklifi verilir.